Congrés Internacional virtual: Responsabilitat i reparació en matèria d'empreses i drets humans: Explorant els camins cap a l'accés efectiu a la justícia

Del 9 al 10 de maig de 2024

Virtual, Microsoft Teams

El proper 9 i 10 de maig de 2024 tindrà lloc el Congrés Internacional virtual sobre Responsabilitat i reparació en matèria d'empreses i drets humans. Sota el tema "Explorant els camins cap a l'accés efectiu a la justícia", aquest esdeveniment vol ser una plataforma per a l'intercanvi d'idees i perspectives sobre un tema tan rellevant com complex.

El congrés es desenvoluparà en format virtual a través de la plataforma Microsoft Teams, permetent així la participació d'una àmplia audiència global sense barreres geogràfiques. Els horaris de les sessions són els següents:

• 9 de maig: de 15:15h a 19:20h (CET) UTC +1 (Espanya)
  • 10 de maig: de 15:30h a 18:30h (CET) UTC +1 (Espanya)

Aquest esdeveniment està especialment dirigit a la comunitat universitària, tant a l'alumnat com al professorat, així com a organitzacions de la societat civil i juristes interessats en la temàtica. Serà una oportunitat única per debatre i reflexionar sobre la responsabilitat de les empreses en matèria de drets humans, així com sobre els mecanismes de reparació disponibles per a les víctimes de possibles abusos corporatius.

El congrés s'emmarca dins del projecte de recerca titulat "Acceso a la justicia en el contexto de abusos corporativos: la litigación como estrategia de resistencia y empoderamiento a las víctimas (ACCJUSTEDH)", finançat per l'Institut Català Internacional per la Pau (ICIP). Aquest projecte busca promoure una major consciència i acció entorn a la protecció dels drets humans en l'àmbit empresarial.

Els interessats a participar en aquest important esdeveniment poden registrar-se a través del següent enllaç: Formulari d'Inscripció.

No perdi l'oportunitat de ser part d'aquesta conversa sobre la responsabilitat de les empreses i l'accés a la justícia en el món contemporani. Esperem comptar amb la vostra participació.

Elements relacionats