Congrés Internacional sobre Mediació Administrativa: 20 i 21 de juny de 2024 a Tarragona

Del 20 al 21 de juny de 2024

Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques, URV

El proper Congrés Internacional sobre Mediació Administrativa se centrarà en els dies 20 i 21 de juny de 2024 a la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili, a Tarragona. Aquest esdeveniment, organitzat en el marc del projecte de recerca "El nou rol de la ciutadania davant la justícia administrativa: la regulació i la implementació de la mediació com a sistema de prevenció i resolució de conflictes" (projecte MEDAM -PID2020-112688GB-100-), pretén ser un punt de trobada crucial per a experts, acadèmics i professionals del camp de la mediació administrativa.

Amb una modalitat híbrida, que permet la participació tant presencial com en línia, el congrés s'adaptarà a les necessitats i preferències dels assistents. La Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques servirà com a espai físic per als qui triïn assistir en persona, mentre que l'opció en línia es durà a terme a través de la plataforma Microsoft Teams, facilitant així l'accessibilitat i la participació de qui no pugui assistir presencialment. Es podrà accedir a la sala Teams a través d'aquest enllaç: https://shorturl.at/ktHLX.

Durant dos dies intensos, els participants tindran l'oportunitat d'immersir-se en debats, conferències i taules rodones sobre els últims avanços, tendències i reptes en l'àmbit de la mediació administrativa. Es tractaran, entre altres temes, la mediació administrativa en el dret comparat i les possibilitats de la mediació en l'àmbit administratiu, així com també s'analitzaran algunes experiències pràctiques en àmbits sectorials i es formulen propostes per a una regulació de la mediació administrativa.

Aquest congrés representa una oportunitat única per compartir coneixements, establir xarxes professionals i contribuir a l'avanç de la mediació administrativa a nivell nacional i internacional.

S'obre una crida a comunicacions per a tota persona interessada a participar-hi. Es preveu, a més, que aquelles comunicacions que hagin estat acceptades puguin ser objecte de publicació en una obra col·lectiva posterior. La publicació serà opcional i el text complet es demanarà un cop finalitzat el congrés.

Per a més informació, es pot visitar l'enllaç a la web del Congrés Internacional sobre Mediació Administrativa.

Elements relacionats

Cartel