El PAS visita la Universitat de Sofia

El PAS del Departament de Dret Públic de la URV visita la Universitat de Sofia "St. Kliment Ohridski", per primer cop en el ranking mundial del Times Higher Education (THE). Fotografia amb el degà de la Facultat de Dret, Sasho Penov i la responsable de Postgraduat i Relacions Internacionals, Elka Dorich.

Han realitzat una estada a la Universitat de Sofia Clemente de Ohrid (Bulgària) per dur a terme un estudi comparatiu i obtenir informació sobre la gestió dels diversos processos administratius, funcions i activitats d'aquesta institució d'educació superior, la més antiga i important de Bulgària (1888).

La universitat de Sofia compta amb setze facultats i dos mil alumnes únicament matriculats  a la Facultat de Dret. Durant la visita, el personal del departament va poder reunir-se amb el degà de la Facultat de Dret, el Dr. Penov Sasho Georgiev, amb la Directora del Centre de  Relacions Internacionals, Mrs. Elka Dorich, i amb el personal administratiu homòleg del centre.