La professora Maria Marquès imparteix un seminari sobre crim ambiental transnacional a la National University of Singapore

Amb el títol "The harmonization of national legal frameworks as a strategy to address transnational organized environmental crime", el passat 14 de juny Maria Marquès va impartir un seminari centrat en l'anàlisi de les estratègies plantejades internacionalment per fer front al crim ambiental transnacional. En particular, el seminari va tractar la viabilitat de l'harmonització de marcs legals i de sancions penals a nivell global, a partir dels resultats obtinguts fins ara en aquesta matèria a la Unió Europea.

Maria Marquès va ser convidada a impartir el seminari en el context d'una estada de recerca a l'Asian-Pacific Centre for Environmental Law de la National University of Singapore. L'estada té com a objecte l'anàlisi d'aquesta mateixa qüestió en el marc de l'Associació de Nacions del Sud-est Asiàtic (ASEAN).