Atorgament del premi Jaume Vicens Vives al professor Antoni Carreras Casanovas

El passat divendres 8 de setembre, el professor Dr. Antoni Carreras Casanovas, del Departament de Dret Públic, àrea de Dret Constitucional, li va ser lliurada la distinció Jaume Vicens Vives 2017 modalitat individual a la qualitat docent universitària atorgada per la Generalitat de Catalunya entre els seleccionats a partir de les propostes  fetes pels consells socials de les universitats públiques o organs equivalents de les universitats privades.

La medalla va ser lliurada pel pel Conseller d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya,  hble. Santi Vila, en substitució del president de la Generalitat molt hble. Carles Puigdemont durant la inauguració oficial del curs acadèmic 2017-2018 a la sala del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, organitzat per la UOC.

L'experiència premiada es basa en la "Metodologia docent per estimular l'interès per una matèria amb la complicitat de la societat" com a projecte innovador i de millora docent, que permet assolir un ampli ventall de competències específiques, transversals i nuclears, amb participació de les institucions i la implicació activa de l'estudiant i posant un especial èmfasi en l'educació en valors.

El premi està dotat en 20.000€  que es destinaran a criteri del guanyador a projectes d'innovació docent o millora docent.