Col·loqui Hispano-Mexicà: Reptes del Dret Ambiental Actual

Us informem que els propers dies 25 i 26 de maig, a la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili (Campus Catalunya) tindrà lloc el Coloquio Hispano-Mexicano sobre los Retos del Derecho Ambiental Actual. Amb aquest col·loqui, organitzat pel Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT) i l'Associació d'Alumnes i Ex-Alumnes de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT), amb la participació de la Universidad Michoacana de San Nicolás de Hidalgo, es pretén obtenir una visió global i comparada de diversos temes ambientals (canvi climàtic, residus, justícia ambiental, aigües, etc.) i de la resposta jurídica que s'ha donat des de Mèxic, l'Estat Espanyol i Catalunya.La inscripció és gratuïta. Tanmateix, cal inscriure's en el següent /enllaç. /Cartell. Programa.