Congrés Internacional de Ciutats Integrals

Cocreant les Ciutats del Futur, Ara!

Les ciutats, i les seves eco-regions, són mons petits d'escala humana on vivim, aprenem, estimem, consumim, patim, treballem, gaudim... i ens relacionem de manera intensa compartint la cultura, allò que ens connecta com a comunitat.
El congrés té com a propòsit fer evolucionar la manera d'entendre les ciutats i el seu potencial de transformació, ampliant la nostra capacitat d'acció individual i col·lectiva.

A qui va dirigit el congrés:
A tots els que voleu ser protagonistes d'un canvi social regenerador: activista, empresari, acadèmic, polític, servidor públic, professional, estudiant, artista, comunicador, educador...
A tothom que tingui la ment oberta i curiosa per crear amb els altres un millor futur per a la gent i pel planeta

Més informació: www.hubcoevolucio.org