Cicle de xerrades: Eurotertúlies del curs 2017/18

Us informem que un any més iniciem el cicle de xerrades de l'#eurotertúlies del curs 2017/18. La primera de les #eurotertúlies analitzarà "Quina Catalunya per a quina Europa?" amb la presència del Sr. Jordi Angusto, membre de la comissió executiva i cap d'anàlisi econòmica de la Fundació  Catalunya Europa i co-president de la Comissió d'innovació del Col·legi  d'economistes de Catalunya.

Aquesta cita, com és habitual, és oberta a tota la ciutadania, i tindrà lloc dimecres 14 de març a dos quarts de vuit del vespre al Tradicionarius (Carrer d'Antoni Rovira i Virgili, 32, Tarragona).

L'Oficina Europe Direct Tarragona i la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV van iniciar les #eurotertúlies el curs 2015/2016, per tal de proposar debats sobre temes d'interès i d'actualitat en el context europeu.