Nova llei de contractació pública i implicacions per als professionals del medi ambient (Tarragona)

Des del Col·legi d'Ambientòlegs de Catalunya i amb la participació del CEDAT (Centre d'estudis de Dret Ambiental de Tarragona-URV) us proposem una sessió per resoldre els vostres dubtes sobre la nova llei de contractació pública i les seves implicacions en la vostra feina com a professionals del medi ambient.

La sessió tindrà lloc el dimarts 27 de novembre, de 9:30 a 14 h, i s'adaptarà el màxim possible a les vostres necessitats. Ens pots indicar en aquest enllaç quins són els teus dubtes i quines són les informacions clau que voldries obtenir d'aquesta sessió.

Veure programa

Inscriu-te

Data d'inici: dimarts, 27 novembre 2018
Horari: De 9:30 a 14 h.
Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili (Av. de Catalunya, 35, Tarragona).

Codi: 1819
Places disponibles: 70