El Departament de Dret Públic participa en el concurs per la campanya de Nadal de recollida de joguines

El Departament de Dret Públic participa en la iniciativa solidària del concurs Dona'm Joc per contribuir a la campanya de Nadal de recollida de joguines que organitza l'Oficina del Voluntariat. Els professors del Departament de Dret Públic Dra. Aitana de la Varga, Dr. Alfonso González i Dr. Víctor Merino, juntament amb la Dra. Catalina Jordi, professora del Departament d'Economia, formaran un dels set equips participants, entre els quals hi participen Personal Docent i Investigador, PAS, estudiants i personal d'empreses contractades per la URV.

La Sra. Roser Domènech, personal del CRAI i impulsora de la iniciativa compta, a més, amb la col.laboració de la Sra. Eva Ibáñez Hernández, personal administratiu del Departament de Dret Públic. Ambdues conduïran el concurs en aquesta primera edició per triar l'equip "Universicrac 2019". Amb aquesta iniciativa es pretén la màxima recaptació de joguines possible.