La idea d'Europa

El dimecres 20 de febrer a les 19:15 hores s'ha organitzat a l'aula magna del Campus Catalunya de la URV un acte que consta de dues parts: la representació de l'obra "La idea d'Europa", inspirada en la conferència de George Steiner, un dels pensadors més reconeguts del vell continent, i un debat posterior moderat pel Dr. Santiago J. Castellà, professor de l’àrea de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals del departament de dret Públic, amb tots els assistents.

Aquesta activitat està organitzada per la Facultat de Ciències Jurídiques i l'Oficina Europe Direct - Tarragona en el marc del conveni de cooperació que en el seu moment va signar la URV i l'Ajuntament de Tarragona per apropar els temes europeus a la ciutadania.

Aquest acte està obert a tota la ciutadania.

Elements relacionats