XXIena. edició del Seminari de Dret Internacional Humanitari

El proper 21 i 22 de març del 2019 es celebra la XXIena. edició del Seminari de Dret Internacional Humanitari coorganitzada per la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona (URV), Creu Roja Tarragona i l'Institut Català Internacional per la Pau (ICIP) de la Generalitat de Catalunya, amb la que es pretén donar a conèixer la matèria del Dret internacional Humanitari (DIH), la seva aplicabilitat, possibilitats, dificultats i reptes abordant-la des de la perspectiva d'algun tema d'actualitat.

En aquesta edició s'analitzarà els reptes actuals de la Cort Penal Internacional amb el següent programa: el DIH com a sistema de protecció de víctimes en els conflictes armats, el marc jurídic i l'Estatut de la Cort Penal Internacional, l'activitat de la fiscalia de la Cort Penal Internacional,  Vídeo-fòrum: "Hotel Rwanda", advocacia i recolzament jurídic a la Cort Penal Internacional, tendències i reptes de la Cort Penal Internacional i Vídeo-fòrum: "La vida secreta de las palabras".

Per assistir al Seminari caldrà matricular-se a la següent adreça http://www.cruzroja.es/principal/web/formacion/informacion-curso?cod_curso=499845. El preu de la matrícula és de 20€. Aforament limitat a 90 assistents.

Director Acadèmic Dr. Santiago Castellà, Professor de Dret Internacional Públic de la Universitat Rovira i Virgili