Registra't al V TIEC

El registre per assistir al V Tarragona International Environmental Law Colloquium (TIEC) 'Gender and environmental law. Reptes i oportunitats per promoting the role of gender in environmental justice' és obert i gratuït.

El V TIEC, organitzat conjuntament per l'Associació d'Alumnes i Exalumnes de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT) i el Centre d'Estudis de Dret Ambiental (CEDAT) de la Universitat Rovira i Virgili, es realitzarà els dies 25 i 26 de juny de 2020 a través de la plataforma ZOOM.

El TIEC té per objectiu proporcionar un espai a investigadors joves perquè presentin i discuteixin les seves investigacions i/o projectes d'investigació. A més, pretén crear un espai amistós de trobada i interacció entre estudiants, professors i col·legues per compartir interessos en el camp del dret ambiental.

Et convidem a registrar-te a qualsevol dels nostres quatre panells:

Panel 1. Environmental law prospects as a tool for promoting gender and LGTBI+ human rights in the context of environmental struggles.

Panel 2. Climate change and gender, a feminist approach.

Panel 3. New and critical developments of Ecofeminism. Gender mechanisms, methodologies and strategies for the protection, promotion and defense of environmental defenders.

Panel 4. Poster pitch session

REGISTRA'T AQUÍ