Workshop: “Climate Change Governance in EU Decentralized Member States: A Comparative Review”

Workshop convocat per la Revista d'Estudis Autonòmics i Federals - Journal of Selg-Government (REAF-JSG), editada per l'Institut d'Estudis de l'Autogovern de la Generalitat de Catalunya.

Coordinat pel Dr. Endrius Cocciolo (Universitat Rovira i Virgili, Tarragona) i la Dra. Mariachiara Alberton (Eurac Research, Bolzano/Bozen).

En fan la presentació en Joan Ridao, director de l'Institut d'Estudis de l'Autogovern, Anna Barnadas secretaria de Medi Ambient i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, i Pau Ricomà, alcalde de Tarragona.

El Workshop consta de dos panells i una taula rodona.

Modera els dos panells Endrius Cocciolo. Al primer es parla d'Alemanya, Àustria i Bèlgica; al segon d'Espanya i Itàlia. Hi intervenen Moritz Reese (Helmholtz Zentrum für Umweltforschung (UFZ), Leipzig), Maria Bertel (Universität Graz), Matteo Fermeglia (Universiteit Hasselt), Manuela Mora Ruiz (Universidad de Huelva) i Mariachiara Alberton.

La taula rodona la modera Jordi Jaria-Manzano, director de la REAF-JSG.

Conclusions i cloenda: Endrius Cocciolo i Mariachiara Alberton.

Elements relacionats