El professor Oriol Cremades guanya el premi Manuel Ramón Alarcón de les XXXII Jornades Catalanes de Dret Social

El Dr. Oriol Cremades Chueca, professor lector Serra Húnter de Dret del Treball i la Seguretat Social del Departament de Dret Públic de la Universitat Rovira i Virgili, ha estat guanyador del premi Manuel Ramón Alarcón de les 'XXXII Jornades Catalanes de Dret Social: Impacte de la legislació i la doctrina judicial recents' de l' Asssociació Catalana de Iuslaboralistes (ACI) per la seva comunicació 'Los 7 retos jurídico-laborales del teletrabajo asalariado no regular'.

El tribunal del premi ha estat format per la Excma. Sra. María Luisa Segoviano Astaburuaga (Presidenta de la Sala Social Tribunal Suprem) com a directora de les jornades), el Sr. Jordi Agustí Julià (magistrat emèrit de la Sala Social del Tribunal Suprem) com a jurista de reconegut prestigi i el Sr. Abilio Calvo Calmache com a membre de la Junta de l' ACI.

Les 'XXXII Jornades Catalanes de Dret Social', organitzades per l'ACI amb la col·laboració del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE) de la Generalitat de Catalunya, han estat celebrades els dies 29 i 30 de setembre de 2022 a la seu del CEJFE i han participat com a ponents acadèmics, magistrats i advocats.

Les Jornades Catalanes de Dret Social són punt de trobada i de debat científic de referència anual del iuslaboralisme i un dels seus màxims impulsors fou Manuel Ramón Alarcón Caracuel (1945-2015), catedràtic de Dret del Treball i de la Seguretat Social de diverses universitats (Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra i Universitat de Sevilla), uns dels fundadors de l' ACI i magistrat de la Sala Social del Tribunal Suprem (2010-2015).

Per a més informació: http://www.iuslabor.org