Celebració del 15 aniversari de la creació del CEDAT

Enguany es celebren els 15 anys de la creació del CEDAT, una marca que ens ha servit per donar un impuls i una visibilitat addicional a les nostres activitats de docència, recerca i transferència en l'àmbit del dret ambiental. El CEDAT s'ha convertit gradualment en una referència per a acadèmics de dret ambiental a Catalunya, a Espanya i tot el Món. Això ha estat possible gràcies a un esforç continuat i a una voluntat de millora que continuen ben presents entre les persones que hi treballen cada dia i al suport de nombroses altres persones i institucions.

L'experiència i el bagatge adquirits al llarg dels anys es posen a disposició de la societat a través de la tasca docent, donant la benvinguda cada any a nous estudiants del màster en dret ambiental; de la tasca de recerca, obrint nous camins en el coneixement en el camp del dret ambiental, i de la tasca de transferència, aportant solucions a problemes pràctics que l'entorn social necessita resoldre.

L'enfocament del CEDAT es fonamenta en el compromís pel medi ambient i per adopta una perspectiva de justícia ambiental, que té en compte els drets de les generacions presents i les futures.