Susana Borràs, nomenada representant de la Comissió Mundial de Dret Ambiental en el Comitè Espanyol de la IUCN

Susana Borràs, professora agregada de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals del Departament de Dret Públic de la Universitat Rovira i Virgili, ha estat nomenada representant de la Comissió Mundial de Dret Ambiental en el Comitè Espanyol de la IUCN. Aquest càrrec tindrà vigència fins el 2025 i el compartirà amb Esteban Morelle Hungría, professor de la Universitat Jaume I.

Aquesta comissió forma part de la Unió Internacional de Conservació de la Natura (UICN) i del seu comitè espanyol. La UICN és una unió de membres composada per organitzacions governamentals i organitzacions de la societat civil, i compta amb l'experiència, els recursos i l'abast de més de 1.400 organitzacions membres i les aportacions de més de 17.000 persones expertes. Aquesta diversitat i una extensa experiència converteixen la UICN en l'autoritat mundial sobre l'estat del món natural i les mesures necessàries per salvaguardar-lo.

Llegir la notícia sencera a diaridigital.urv.cat

Susana Borràs, professora agregada del Departament de Dret Públic de la URV