Susana Borràs participa a l’Assemblea de la Terra de les Nacions Unides

El treball de les universitats ha estat fonamental perquè l'Estat espanyol hagi sigut el primer de la Unió Europea en reconèixer la natura com a subjecte de dret.

Susana Borràs, professora del Departament de Dret Públic i membre de la plataforma de les Nacions Unides "Harmony with Nature", participa per part de la Universitat Rovira i Virgili en les reunions preparatòries de l'Assemblea de la Terra que l'ONU celebrarà el 22 d'abril de 2024, coincidint amb el Dia de la Mare Terra. L'objectiu és millorar l'harmonia amb la natura, accelerar l'acció climàtica i implementar l'Acord sobre Biodiversitat de la mateixa ONU per garantir que el 30% de la terra i l'aigua del nostre planeta estiguin protegits l'any 2030.

Llegir la notícia (diaridigital.urv.cat)

Els representants de les universitats de l'Estat espanyol, amb Susana Borràs, de la URV, i l'ambaixador espanyol a les Nacions Unides.