Resolució de la VIII edició del Premi Josep Miquel Prats Canut a la millor tesi doctoral en Dret Ambiental 2022

Divendres, 28 d'abril de 2023

Després d'avaluar les diferents Tesis Doctorals presentades, d'acord amb els criteris establerts per la base 7 de la Convocatòria de la VIII edició del Premi Josep Miquel Prats Canut a la millor tesi doctoral en Dret ambiental 2022, el jurat, el 24 d'abril de 2023, ha decidit atorgar el Premi Josep Miquel Prats Canut:

En la modalitat 1, el jurat ha decidit atorgar el premi a la tesi presentada per la Dra. Estrella del Valle Calzada, amb el títol "Acaparamiento de tierras y derechos humanos: un anàlisis critico desde el continente africano", dirigida per el Dr. José Elías Esteve Moltó i defensada a la a la Universitat de València.

En la modalitat 2, el jurat ha decidit atorgar el premi a la tesi presentada pel Dra. Lorena Martínez Hernández, amb el títol "Derecho internacional de la inversión extranjera y desarrollo sostenible" dirigida pel Dr. Antoni Pigrau Solé i defensada a la Universitat Rovira i Virgili.

Veure convocatòria

LLegir a diaridigital.urv.cat

Lorena Martínez i Estrella del Valle, premi Josep Miquel Prats Canut a la millor tesi doctoral en Dret Ambiental 2022.