Resolució de la V edició del Premi Antoni Pedrol Rius a la millor tesi doctoral en Dret Local 2022

D'acord amb els criteris establerts per la base 8 de la Convocatòria de la V edició del Premi Antoni Pedrol Rius a la millor tesi doctoral en Dret local 2022, el Jurat, reunit el 25 d'abril de 2023, ha decidit atorgar el Premi Antoni Pedrol Rius, en la modalitat 1, a la tesi presentada per la Dra. Clàudia Gimeno Fernández, amb el títol "Usos del sòl a la ciutat i llibertat d'establiment", dirigida pel Dr. Andrés Boix Palop, professor titular de dret administratiu de la Universitat de València i defensada en aquesta Universitat.

En la modalitat 2, ha decidit atorgar el Premi Antoni Pedrol Rius a la tesi presentada pel Dr. Jose Antonio Armolea Solabarrieta, amb el títol "El régimen jurídico de la prevención y el control integrados de la contaminación: la aplicación de instrumentos voluntarios de tutela ambiental para facilitar su cumplimiento", dirigida pel Dr. Iñaki Lasagabaster Herrarte, catedràtic de dret administratiu de la Universitat del País Vasco-Euskal Herriko Unibertsitatea i pel Dr. José Ignacio Cubero Marcos, profesor agregat de dret administratiu de la Universitat del País Vasco-Euskal Herriko Unibertsitatea i defensada en aquesta Universitat.

Elements relacionats