VIII Col·loqui Internacional de Dret Ambiental de Tarragona (TIEC)

Organitzat conjuntament pel Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT-URV) i l'Associació d'Estudiants de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT) se celebrarà els dies 1 i 2 de juny de 2023. Aquest esdeveniment híbrid s'organitza com a activitat desenvolupada per la Facultat de Ciències Jurídiques (Departament de Dret Públic) de la Universitat Rovira i Virgili (Tarragona, Espanya).

Trobareu més informació sobre les edicions anteriors aquí.

Té com a objectiu oferir un fòrum per a investigadors júniors i d'inici de carrera amb diferents orígens on presentar i discutir les seves investigacions i treballs en curs. A més, aquest esdeveniment pretén crear un entorn amigable per conèixer companys i companys que comparteixen un interès comú pel dret ambiental.

Agraïm, als membres d'Aurora, la seva participació en la convocatòria de resums i a unir-se a aquest esdeveniment personalment. Aquest col·loqui es realitza amb el suport del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya (AGAUR).