Un informe de la Clínica Jurídica Ambiental de la URV determina que es poden demanar responsabilitats a la indústria pel vessament de microplàstics

El document estableix la base jurídica per lluitar contra la contaminació per pellets de plàstic de la costa de Tarragona perquè es tracta d'un material que surt del procés productiu i acaba com a residu.

La Clínica Jurídica Ambiental de la URV, una matèria obligatòria del Màster de Dret Ambiental, ha cooperat amb l'ONG Good Karma Projects en l'elaboració d'un informe que analitza si jurídicament es poden demanar responsabilitats als causants dels vessaments de pellets de plàstic de la costa tarragonina i de les lleres dels rius del costat del complex petroquímic. L'informe ha estat elaborat per estudiants del Màster en Dret Ambiental i tutoritzat pels professors Aitana De la Varga i Juan José Pernas i se centra en el vessament de residus que genera el procés de producció de plàstic, que té els pellets com a matèria primera.

Continuar llegint ...

Elements relacionats