Seminari: "Acceso a la justicia y a la reparación por abusos corporativos: experiencias y casos de estudio"

El 15 de desembre de 2023, de 15:00h a 19:30h, es durà a terme un seminari a la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili. El format serà híbrid, permetent la participació tant presencial com virtual.

Aquest esdeveniment està dirigit a la comunitat universitària (alumnat i professorat), organitzacions de la societat i juristes. L'objectiu del seminari és explorar els litigis relacionats amb abusos de drets humans i impactes ambientals en el context de les activitats empresarials. Comptarem amb la participació d'organitzacions de la societat civil i persones defensores de drets humans i del medi ambient.

Cabe destacar que aquest seminari es desenvolupa en el marc del projecte de recerca titulat "Acceso a la justicia en el contexto de abusos corporativos: la litigación como estrategia de resistencia y de empoderamiento a las víctimas (ACCJUSTEDH)" (ref: ICI023/23/000001), finançat per l'Institut Català Internacional per la Pau (ICIP) i "Oportunidades y desafíos en la implementación de las normas de debida diligencia empresarial en materia de Derechos humanos y medio ambiente" -CIGE/2022/63- de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat digital de la Generalitat Valenciana

Per participar, es requereix el registre a través del següent enllaç: (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeaBr8N54E7CbEFzKnX25_RSRxTpWCNtMtOiKjCXTn10rzcbQ/viewform)