Obert el termini per presentar comunicacions al IX TIEC

Els dies 6 i 7 de juny del 2024 se celebrarà l'IX Col·loqui Internacional de Dret Ambiental de Tarragona (TIEC) organitzat conjuntament pel Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT-URV) i l'Associació d'Estudiants de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT). Aquest esdeveniment híbrid està organitzat com una activitat realitzada per la Facultat de Ciències Jurídiques (Departament de Dret Públic) de la Universitat Rovira i Virgili (Tarragona, Espanya). Si us plau, trobeu més informació sobre edicions passades aquí .

El TIEC és un col·loqui que organitzem des de l´Associació amb una periodicitat anual. Aquest any tracta d'estudiar la protecció ambiental des de la perspectiva del treball, les persones treballadores i l'empresa. En aquest sentit, us convidem a presentar les vostres propostes de resum (màxim de 300 paraules) en el cas que tingueu interès a participar-hi.

Per a més informació podeu consultar aquest enllaç.

Elements relacionats

Etiquetes: AAEDAT