El CEDAT posa en marxa un nou perfil a Instagram per atraure altres públics

El Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona aposta per comunicar-se amb un públic més jove a través d'una de les xarxes més populars del món.

Les xarxes socials s'han convertit en un potent canal d'informació, sobretot entre les noves generacions. Per aquesta raó, el CEDAT ha obert el seu perfil a la plataforma Instagram, una xarxa que compta amb un públic més jove del que gaudeixen altres xarxes socials, com per exemple Twitter.

L'objectiu principal del compte del CEDAT és esdevenir un espai de comunicació que aporti valor afegit a la Universitat Rovira i Virgili en l'àmbit de la justícia mediambiental, atragui nous públics, i reforci el posicionament del CEDAT.

El nou perfil a Instagram del CEDAT se centra en un contingut informatiu i divulgatiu, però amb un toc més distès i proper que el que permeten altres plataformes. La intenció és donar a conèixer el dia a dia del Centre, així com les activitats o seminaris d'interès que s'organitzen, els projectes que s'hi duen a terme i les persones que en formen part, entre d'altres. Cal destacar que el CEDAT agrupa diverses iniciatives: la Clínica Jurídica Ambiental, el Màster universitari en Dret Ambiental i la Revista Catalana de Dret Ambiental (RCDA). Per això, des del compte d'Instagram es dona suport a totes elles.

Captura d'imatge del perfil a Instagram