Congrés Internacional sobre Mediació Administrativa: 20 i 21 de juny de 2024 a Tarragona

El proper Congrés Internacional sobre Mediació Administrativa es durà a terme durant els dies 20 i 21 de juny de 2024 a la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili, a Tarragona. Aquest esdeveniment, organitzat en el marc del projecte de recerca "El nou rol de la ciutadania davant la justícia administrativa: la regulació i la implementació de la mediació com a sistema de prevenció i resolució de conflictes" (projecte MEDAM -PID2020-112688GB-100-), pretén ser un punt de trobada crucial per a experts, acadèmics i professionals del camp de la mediació administrativa.

Amb una modalitat híbrida, que permet la participació tant presencial com en línia, el congrés s'adaptarà a les necessitats i preferències dels assistents. La Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques servirà com a espai físic per als qui triïn assistir en persona, mentre que l'opció en línia es durà a terme a través de la plataforma Microsoft Teams, facilitant així l'accessibilitat i la participació de qui no pugui assistir presencialment. Es podrà accedir a la sala Teams a través d'aquest enllaç: https://shorturl.at/ktHLX.

Durant dos dies intensos, els participants tindran l'oportunitat d'immersir-se en debats, conferències i taules rodones sobre els últims avanços, tendències i reptes en l'àmbit de la mediació administrativa. Es tractaran, entre altres temes, la mediació administrativa en el dret comparat i les possibilitats de la mediació en l'àmbit administratiu, així com també s'analitzaran algunes experiències pràctiques en àmbits sectorials i es formulen propostes per a una regulació de la mediació administrativa.

Aquest congrés representa una oportunitat única per compartir coneixements, establir xarxes professionals i contribuir a l'avanç de la mediació administrativa a nivell nacional i internacional.

S'obre una crida a comunicacions per a tota persona interessada a participar-hi. Es preveu, a més, que aquelles comunicacions que hagin estat acceptades puguin ser objecte de publicació en una obra col·lectiva posterior. La publicació serà opcional i el text complet es demanarà un cop finalitzat el congrés.

Per a més informació, es pot visitar l'enllaç a la web del Congrés Internacional sobre Mediació Administrativa.

Cartell