Cicle de conferències: "Les persones en joc. Conflictes, migracions i resistències"

En aquesta ocasió un cicle de conferències sobre una de les més importants conseqüències del model energètic actual: les migracions forçades. Aquest cicle s'ha anomenat "Les persones en joc. Conflictes, migracions i resistències" i les xerrades tindran lloc al local de la CGT (Plaça Imperial Tàrrraco, 1'antiga facultat) els dies 21, 24, 28 de novembre i 1 de desembre.

Les conferències seran realitzades per experts en la matèria des de diferents perspectives. En aquest sentit, comptarem amb la presència de Beatriz de Lucas, representant de la Comissió d'Ajuda al Refugiat a Euskadi, Josep Maria Royo, de l'Escola de Cultura de Pau de la UAB, Amanda Pérez, una voluntària independent del camp de persones refugiades de Filippiada,a Grècia, Alfons Pérez, de l'Observatori  del Deute en la Globalització i amb Maria Campuzano, representant a l'Aliança contra la Pobresa Energètica. L'última de les sessions serà un taller sobre conflictes energètics i migracions dinamitzat pel voluntariat d'ESF-Tarragona.

Aquestes jornades pretenen crear un espai per visualitzar realitats moltes vegades desapercebudes, promoure el debat i remoure consciències sobre com el model energètic hegemònic causa importants patiments humans, entre els que destaquen els desplaçaments forçosos de la població.

Així doncs, us convidem a totes a assitir-hi i donar un cop de mà a la resta voluntàries el dia de les xerrades. Adjunt trobareu el cartell. Us demanem que en feu difusió i convideu a tothom a venir. També que estigueu atentes al facebook (facebook.com/esftarragona/) i compartiu amb les vostres amistat l'esdeveniment que hem creat
(https://www.facebook.com/events/302052126860567/)