Visita del Comitè d'Avaluació Externa per a l'acreditació del Màster Universitari en Dret Ambiental (MUDA)

El proper 12 de desembre un Comitè d'Avaluació Externa avaluarà el desenvolupament i els resultats del MUDA.

En aquest procés, la veu i l'opinió de tots els implicats en aquesta titulació és molt important. Per això, en el transcurs de la visita, el Comitè d'Avaluació Externa es reunirà amb els diferents grups d'interès del màster: equip de direcció, professorat, estudiantat, titulats i ocupadors.

Es preveu una audiència pública adreçada a tothom que vulgui fer aportacions sobre el màster a acreditar i a la qual us convidem a participar. Tindrà lloc dimarts 12 de desembre a les 17:00h a la Sala de Juntes del Campus Catalunya.

Podeu consultar l'autoinforme per a l'acreditació a l'enllaç següent: /qualitat/informes-dacreditacio/