Acte de comiat per jubilació

Dilluns, 25 de juny de 2018

El passat 21 de juny va tenir lloc el comiat de la Dra. Rosa Rodríguez, professora titular de Dret del Treball i de la Seguretat Social, i del Dr. Gonzalo Quintero Olivares, catedràtic de Dret Penal, amb motiu de la seva propera jubilació.

L'acte de comiat, organitzat pel Departament de Dret públic i les àrees de Dret penal i de Dret del Treball i de la Seguretat Social, amb la col.laboració de la Facultat de Ciències Jurídiques, va servir com a reconeixement de les seves trajectòries professionals dins la URV i, especialment, de la tasca duta a terme en el Departament de Dret Públic.

Des del Departament de Dret Públic els volem agrair molt sincerament la dedicació durant tots aquests anys i els desitgem el millor en la nova etapa que comencen.

Pujar