Acte de comiat per jubilació

El passat 21 de juny va tenir lloc el comiat de la Dra. Rosa Rodríguez, professora titular de Dret del Treball i de la Seguretat Social, i del Dr. Gonzalo Quintero Olivares, catedràtic de Dret Penal, amb motiu de la seva propera jubilació.

L'acte de comiat, organitzat pel Departament de Dret públic i les àrees de Dret penal i de Dret del Treball i de la Seguretat Social, amb la col.laboració de la Facultat de Ciències Jurídiques, va servir com a reconeixement de les seves trajectòries professionals dins la URV i, especialment, de la tasca duta a terme en el Departament de Dret Públic.

Des del Departament de Dret Públic els volem agrair molt sincerament la dedicació durant tots aquests anys i els desitgem el millor en la nova etapa que comencen.