Participa en el curs "Setmana del Parlament Universitari 2016" al Parlament de Catalunya

La Setmana del Parlament Universitari és un curs de formació, que tindrà lloc del 16 al 22 de juliol, destinat a l'alumnat de les universitats de Catalunya, tot i que no s'exclouen altres universitats; com tampoc no s'exclou cap branca de coneixement.

L'objectiu de la Setmana del Parlament Universitari és donar a conèixer el funcionament polític, l'estructura i les funcions de la institució parlamentària, i també la tasca de les persones que la representen.

La Setmana del Parlament Universitari s'estructura a partir d'un seguit de simulacions de l'activitat parlamentària tutoritzades per professors universitaris, en les quals també participen representants del Parlament de Catalunya i representants d'altres àmbits polítics i institucionals catalans.

Per a fer la simulació, els alumnes s'organitzen d'acord amb les seves àrees de coneixement i d'interès, i es constitueixen en:

Grups parlamentaris

- Assessors jurídics (lletrats)

- Assessors lingüístics

- Premsa parlamentària i altres mitjans de comunicació

Els alumnes que hi participen tenen l'oportunitat d'obtenir reconeixement acadèmic i en aquesta edició es mantenen els ajuts de les diputacions provincials per als allotjaments en residències dels estudiants empadronats fora de l'Àrea Metropolitana de Barcelona.

Ja està obert el període d'inscripció de la Setmana del Parlament Universitari 2016 #spuni2016. Podràs trobar tota la informació i el formulari d'inscripcions al web http://www.spuni.cat/

Si necessiteu més informació sobre aquesta activitat, us podeu posar en contacte amb: marina.rodriguez(ELIMINAR)@urv.cat