Presentació de l’anuari per una Nova Cultura del Territori 2015 a Tarragona

Dimecres, 28 de setembre de 2016

Amb la intervenció d'Àlex Casademunt president del Centre per la Sostenibilitat Territorial

L'Anuari per la Nova Cultura del Territori pretén ser un instrument d'investigació i comunicació per tal de fer una societat més sostenible.

Com esmenta Joaquim Sempere en la seva introducció: "Crec que és una excel·lent notícia l'aparició d'aquest butlletí, que permetrà arribar més lluny.Un referent de moviments en defensa del Territori i experts per tal de publicar-hi alternatives al model
insostenible actual.

Com es diu a les diferents contribucions, l'objectiu és una Nova Cultura del Territori, basada en els principis d'integralitat, sostenibilitat i equitat, que fomenti actituds d'observar, educar i actuar a favor d'aquesta nova cultura sobre la base d'uns valors que E.F. Schumacher resumia en tres: salut, bellesa i permanència."

Dimecres 28 de setembre a les 18h a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques (URV - Tarragona)
Av. de Catalunya, 35 - Tarragona

Per més informació: