Membres del projecte JustCircular de la URV participen en la redacció d’una proposta de text pel Tractat Internacional de Plàstics

Dos membres de l'equip de recerca del Projecte JustCircular - la seva IP, la Dra. Aitana de la Varga Pastor, professora agregada de la URV i investigadora del CEDAT i el Dr. Andrea Cochini, professor Ajudant Doctor de la Universidad de Navarra - han format part del grup de treball, dirigit pel prestigiós professor Michel Prieur del Centre International de Droit Comparé de l'Environnement (CIDCE) que ha redactat una proposta de text per al projecte de Tractat Internacional sobre plàstics que es debatrà en la segona sessió de negociació que tindrà lloc a París del 22 al 26 de maig de 2023, en el marc de les Nacions Unides.

El text de la proposta es pot trobar a la pàgina web del projecte

Dra. AItana de la Varga

Dr. Andrea Cochini