Jornades: Equitat. Un antic principi per a un model jurídic de futur: la mediació

Tarragona, 14 i 15 de març de 2024

Universitat Rovira i Virgili. Facultat de Ciències Jurídiques.

El Col·lectiu Maspons i Anglasell i la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili, organitzen a Tarragona, els propers 14 i 15 de març, unes jornades sobre la mediació en l'àmbit de l'administració pública en general i l'administració local en particular, amb la mirada posada en el principi jurídic d'equitat.

La mediació com a resolució de conflictes, ja molt arrelada en altres àmbits de la justícia, sembla que va penetrant en el món de l'administració pública de la ma de l'equitat, un antic principi, però plenament vigent, que ens diu que per damunt de la rigidesa de la norma ha de prevaldre la proporcionalitat i la solució al conflicte.