Workshop: “Climate Change Governance in EU Decentralized Member States: A Comparative Review”

Workshop convocado por la Revista d'Estudis Autonòmics i Federals - Journal of Selg-Government (REAF-JSG), editada por el Institut d'Estudis de l'Autogovern de la Generalitat de Catalunya.

Coordinado por el Dr. Endrius Cocciolo (Universitat Rovira i Virgili, Tarragona) y la Dra. Mariachiara Alberton (Eurac Research, Bolzano/Bozen).

Proceden a la presentació Joan Ridao, director de l'Institut d'Estudis de l'Autogovern, Anna Barnadas secretaria de Medi Ambient i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, y Pau Ricomà, alcalde de Tarragona.

El Workshop consta de dos panels y un coloquio.

Modera los panels Endrius Cocciolo. El primero trata de Alemania, Austria y Bélgica; el segundo de Espanya e Italia. Intervienen Moritz Reese (Helmholtz Zentrum für Umweltforschung (UFZ), Leipzig), Maria Bertel (Universität Graz), Matteo Fermeglia (Universiteit Hasselt), Manuela Mora Ruiz (Universidad de Huelva) y Mariachiara Alberton

Modera el coloquio Jordi Jaria-Manzano, director de la REAF-JSG.

Conclusiones y clausura: Endrius Cocciolo y Mariachiara Alberton.

Elementos relacionados