Universitat Rovira i Virgili

Altres notícies

Noticies Grup Recerca

Cloenda de la 7a Jornada del Fòrum d'Actualització en Dret Local

Una mirada crítica i prospectiva sobre la policia local i el sistema de seguretat pública de Catalunya. Homenatge al Prof. Dr. Manuel Ballbé Mallol

Una jornada per reflexionar sobre el present i el futur de la policia local dins el model català de seguretat pública. Amb ponències de referents del sector com el Dr. José Miquel Abdelkader i la intendenta Teresa Carrasco, hem abordat tant la vessant institucional com les funcions administratives de la policia local.

La taula rodona, amb la participació de comandaments de Tarragona i Barcelona, ha posat sobre la taula els reptes de la coordinació interinstitucional.

La cloenda ha anat a càrrec del Dr. Fernando Reinares, que ens ha ofert una anàlisi profunda sobre radicalisme local i terrorisme global.

Gràcies a totes les persones assistents i ponents per fer d'aquesta jornada un espai d'aprenentatge, reconeixement i debat.

Compartir

  • Twitter
  • Google+
  • Facebook
  • Linkedin

Pujar