Cicle eurotertúlies:"La immigració a la UE: una necessitat i un repte"

El proper dimarts 4 d'abril s'inicia  el cicle #eurotertulies, una iniciativa de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV i l'oficina Europe Direct de Tarragona, i que constitueix una activitat complementària que pot servir per millorar la vostra qualificació final de les pràctiques.

#eurotertulies es desenvoluparà en un to informal, però rigorós en les que diversos convidats exposaran la seva visió sobre una qüestió concreta relacionada amb la realitat europea per donar pas a continuació als assistents per a que, en un ambient distès, puguin expressar lliurement les seves opinions i plantejar tots els interrogants que puguin tenir.

La primera #eurotertulies es celebrarà el proper dimarts 4 d'abril a les 20:00 hores al Museum Café de Tarragona (Carrer Sant Llorenç, 5) i té com a títol "La immigració a la UE: una necessitat i un repte" i comptarà amb la presència del Sr.Ferran Tarradellas, director de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona.