II Jornades de Medi ambient i ens locals 10 de maig i 7 de juny

Des de la Càtedra d'Estudis Jurídics Locals Màrius Viadel i Martín i el Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT), ambdós centres adscrits al Departament de Dret Públic de la Universitat Rovira i Virgili, tenim el plaer

de convidar-vos a les II Jornades de Medi Ambient i Ens Locals.

Aquestes jornades se celebraran en dues sessions, en el marc del IX Fòrum d'actualització en dret local (trobareu el programa adjuntat a aquest correu):

• 1era. sessió, dijous 10 de maig de 2018. "La contaminació electromagnètica: marc jurídic"
  • 2na. sessió, dijous, 7 de juny de 2018. "La contaminació lumínica: marc jurídic"

Totes dues sessions es duran a terme a L'Ajuntament de la Pobla de Mafumet (Carrer Jacint Verdaguer, 6, 43140 La Pobla de Mafumet, Tarragona).

Podeu inscriure-us-hi gratuïtament enviant un correu electrònic a: cedat(ELIMINAR)@urv.cat o marina.rodriguez(ELIMINAR)@urv.cat