L’homenatge al professor Mario Ruiz posa en valor les seves aportacions acadèmiques i el llegat personal

Companys de la universitat i exestudiants fan una aproximació a la figura del professor de Filosofia del Dret en el tercer acte d'homenatge que es fa en una universitat de l'Estat.

L'estima que els companys i exestudiants del professor del Departament de Dret Públic, Mario Ruiz, li tenien es va fer palès en l'acte d'homenatge que ahir 14 de novembre van fer-li a la Facultat de Ciències Jurídiques. Era el primer a la URV, però el tercer en una universitat de l'Estat, després que l'investigador en Filosofia del Dret morís el 29 d'abril de 2018 a causa d'una llarga malaltia. Si bé els anteriors homenatges fets a la Universitat de València i a la Universitat de Valladolid ressaltaven les seves aportacions al dret, l'acte d'ahir va ser una aproximació acadèmica, però també personal a la figura de Mario Ruiz.

Llegir (diaridigital.urv.cat)