Informació del cicle d'#eurotetúlies

Un any més us presentem el cicle d'#eurotertúlies que es desenvoluparà a la Gastroteque L'Original by Totem (Carrer Lleida, 17-19 de Tarragona). El programa que hem preparat per enguany és el següent:

- "Guanyadors i perdedors en el procés d'integració europea: repensant la Unió Europea" a càrrec del Dr. Javier Arregui, professor de Ciència Política de la Universitat Pompeu i Fabra, 18/3/2019 a les 19:30 hores. Cartell

- "La UE des de la sala de màquines" a càrrec del  Sr. Xavier Prats Monné, antic Director General de la Comissió Europea, 28/3/2019 a les 19:30 hores. Cartell

- "Informar sobre la UE: la feina del corresponsal" a càrrec de la Sra. Laura Pous Trull, cap de Món i de Catalan News de l'Agència Catalana de Notícies, antiga corresponsal a Brussel·les i ha estat presentadora del programa Via Europa, el 1/4/2019 a les 19:30 hores. Cartell

El funcionament habitual d'aquestes tertúlies és una primera intervenció del ponent d'uns 15 o 20 minuts i a continuació els assistents van formulant preguntes o fent reflexions, establint un diàleg obert i franc amb el ponent. La duració global de tot l'acte és aproximadament d'una hora i quart.

Les #eurotertúlies són obertes al públic en general i s'emmarquen en el conjunt d'activitats que organitza la Facultat de Ciències Jurídiques i l'Oficina Europe Direct - Tarragona corresponents al curs 2018-2019 en el marc del conveni de cooperació que en el seu moment va signar la URV i l'Ajuntament de Tarragona.

Elements relacionats