Esther Guerrero guanya la plaça de professora lectora Serra Hunter de l’Àrea de Dret del Treball i de la Seguretat Social

La Dra. Esther Guerrero Vizuete, professora del Departament de Dret Públic, ha guanyat el concurs d'accés a la plaça de professora lectora Serra Hunter de l'Àrea de Dret del Treball i de la Seguretat Social. L'acte va tenir lloc al Campus Catalunya el dimarts 16 de juliol. La Comissió va estar formada pels següents membres: President: Dr. Michele Tiraboschi (Università degli Studi di Modena e Reggio Emilia); Secretari:  Dr. Antoni Jordà Fernández (Universitat Rovira i Virgili); Vocals: Dr. Mark Bell (Trinity College Dublin, The University of Dublin); Dra. Dagmar Schiek (Queen's University Belfast) i Dra. Pilar Rivas Vallejo (Universitat de Barcelona).

El Pla Serra Húnter té com a objectiu la incorporació a les universitats públiques catalanes de personal docent i investigador altament qualificat i amb mèrits homologables als dels estàndards internacionals.