Missatge important sobre CoVid-19

A causa de la ràpida evolució de la situació respecte al Covid-19 (Coronavirus), és molt difícil saber quina serà la situació del juny. La nostra capacitat per a dur a terme el Col·loqui dependrà de nombrosos factors que no depenen de l'equip organitzador, com les decisions dels governs català i espanyol i les instruccions de la nostra universitat.

De moment hem decidit seguir endavant i continuar amb l'organització del V Col·loqui Internacional de Dret Ambiental de Tarragona (TIEC). A més, ampliarem la data límit per a la presentació de resums fins a l'1 d'abril i farem tot el possible per a comunicar els resums acceptats abans del 20 d'abril.

En aquestes circumstàncies excepcionals estem considerant la possibilitat d'organitzar el col·loqui en modalitat virtual (o almenys per a aquelles persones que no puguin acudir). Per tant, animem a les i els investigadors a enviar les seves contribucions tenint en compte aquesta possibilitat. Aviat donarem més informació sobre aquest tema!

Així mateix, animem a les i els investigadors que encara no han reservat el viatge/allotjament a posposar tot fins que la situació sigui més clara.

Els mantindrem informats i informades a través de la nostra pàgina web i xarxes socials a mesura que tinguem nova informació.

Esperem veure'ls (en persona o virtualment) al juny de 2020!

Atentament,

El Comitè organitzador del TIEC