Resolució de la VI edició del Premi Josep Miquel Prats Canut a la millor tesi doctoral en Dret Ambiental 2020

Després d'avaluar les diferents Tesis Doctorals presentades, d'acord amb els criteris establerts per la base 7 de la Convocatòria de la VI edició del Premi Josep Miquel Prats Canut a la millor tesi doctoral en Dret ambiental 2020, el jurat, el 23 de març de 2021, ha decidit atorgar el Premi Josep Miquel Prats Canut:

En la modalitat 1, a la tesi presentada pel Dr. Pau de Vilchez Moragues, amb el títol "Domestic climate litigation: an empirical approach to the international obligation of states to tackle climate change", dirigida per la Dra. María Rosario Huesa Vinaixa, i defensada a la Universitat de les Illes Balears

En la modalitat 2, el jurat ha decidit atorgar el premi a la tesi presentada pel Dr. Jorge Galán Sosa titulada "La regulación del autoconsumo de energia eléctrica: propuestas de mejora a partir de un estudio comparado",sota la direcció de la. Dra. Marta Villar Ezcurrai ,defensada a la Universidad CEU San Pablo.

Elements relacionats