Presentació de l'estudi sobre l'impacte exterior de la contractació pública tèxtil de la Generalitat de Catalunya

JORNADA DE PRESENTACIÓ de l'Estudi sobre l'impacte exterior de la contractació pública tèxtil de la Generalitat de Catalunya, amb especial èmfasi en els drets humans, l'equitat de gènere i el medi ambient. Diagnosi i propostes de futur"

El dia 16 de novembre de 9 a 11 hores a traves de Zoom tindrà a lloc la presentació de l'Estudi sobre l'impacte exterior de la contractació pública tèxtil de la Generalitat de Catalunya, amb especial èmfasi en els drets humans, l'equitat de gènere i el medi ambient. Diagnosi i propostes de futur elaborat pel Grup de recerca Territori, Ciutadania i Sostenibilitat de la Universitat Rovira i Virgili, per encàrrec de l'ACCD en col·laboració amb la Direcció General de Contractació Pública (DGCP) i amb el suport de la Direcció General de Cooperació al Desenvolupament (DGCD).

La jornada va dirigida a personal tècnic i responsable de l'administració pública (Generalitat de Catalunya, sector públic i ens locals) que gestiona o tramita contractes, especialment en l'àmbit tèxtil; entitats de l'economia social i solidària, empreses de l'àmbit tèxtil, ONGD i públic en general.

Els objectius de la jornada són:

• Explorar la realitat actual de la contractació pública tèxtil a la Generalitat de Catalunya (departaments/unitats implicats i volum de recursos).
  • Augmentar el coneixement i la consideració dels impactes exteriors de la contractació pública, especialment en el sector tèxtil, amb un enfocament global i integral: en els drets humans, en l'equitat de gènere, en el medi ambient.
  • Donar a conèixer les possibilitats que ofereix el marc jurídic actual, algunes bones pràctiques i eines com ara models de clàusules
  • Crear un espai de diàleg i treball conjunt futur sobre la matèria.

Més informació i inscripcions (fins el 14 novembre inclòs) AQUÍ

Llegeix l'Estudi AQUÍ