Obert el termini per presentar comunicacions al VII TIEC

Obert el termini per presentar comunicacions al VII TIEC- Reptes jurídics del final de l'era dels combustibles fòssils: dissenyant el futur energètic mitjançant la intervenció legal

Els dies 26 i 27 de maig 2022 tindrà a lloc de manera hibrida (virtual i presencial) el VII TIEC "Reptes jurídics del final de l'era dels combustibles fòssils: dissenyant el futur energètic mitjançant la intervenció legal" organitzat conjuntament pel Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT-URV) i l'Associació d'Alumnes i Exalumnes de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT).

El VII TIEC té com a objectiu proporcionar un espai a investigadors i investigadores joves de divers àmbits de recerca on presentar i discutir la seva investigació o projecte. A més, el TIEC cerca crear un entorn amable per reunir-se amb companys i companyes que comparteixen un interès comú pel medi ambient i el dret.

El VII TIEC busca reflectir els reptes jurídics per garantir una transició energètica sostenible i justa. Convidem a les autores i autores a enviar resum en qualsevol dels tres següents temes:

• Diagnòstic de l'actual crisi energètica.
  • Els reptes jurídics d'una transició energètica neta i justa
  • Justícia de l'energia ambiental i social

Les persones interessades en enviar resum per a comunicació oral, podeu inscriure-se'l via pàgina web del Tarragona International Environmental Law Colloquium: Abstract submission.

Data límit: 8 de març de 2022.

Extensió: 300 paraules.

Idioma: anglès i castellà Per a més informació sobre l'esdeveniment, visiteu la pàgina web Tarragona International Environmental Law Colloquium o escriu'ns a tiec(ELIMINAR)@urv.cat