Resolució de la VII edició del Premi Josep Miquel Prats Canut a la millor tesi doctoral en Dret Ambiental 2021

Dimecres , 27 d'abril de 2022

Després d'avaluar les diferents Tesis Doctorals presentades, d'acord amb els criteris establerts per la base 7 de la Convocatòria de la VII edició del Premi Josep Miquel Prats Canut a la millor tesi doctoral en Dret ambiental 2021, el jurat, el 22 d'abril de 2022, ha decidit atorgar el Premi Josep Miquel Prats Canut:

En la modalitat 1, el jurat ha decidit atorgar el premi a la tesi presentada per la Dra. Laura Presicce , amb el títol "Los entes locales en la acción climàtica global: responsabilidades,retos y perspectivas jurídicas", dirigida per la Dra. Lucía Casado Casado i defensada a la Universitat Rovira i Virgili

En la modalitat 2, el jurat ha decidit atorgar el premi a la tesi presentada pel Dr. Gastón Médici Colombo, amb el títol "You cannot be serious! Crisis Climática, autorización de proyectos carbono-intensivos y su control judicial", codirigida pel Dr. Jordi Jaria Manzano i per la Dra. Susana Borràs Pentinat, defensada a la Universitat Rovira i Virgili.

Elements relacionats