Resolució de la IV edició del Premi Antoni Pedrol Rius a la millor tesi doctoral en Dret Local 2021

D'acord amb els criteris establerts per la base 8 de la Convocatòria de la IV edició del Premi Antoni Pedrol Rius a la millor tesi doctoral en Dret local 2021, el Jurat, reunit el 28 de juny de 2022, ha decidit atorgar el Premi Antoni Pedrol Rius, en la modalitat 2, a la tesi presentada per la Dra. Laura Presicce, amb el títol "Los entes locales en la acción climática global: responsabilidades, retos y perspectivas jurídicas", dirigida per la Dra. Lucía Casado Casado, professora titular de dret administratiu del Departament de Dret Públic de la Universitat Rovira i Virgili i defensada en aquesta Universitat.

Elements relacionats

Imatge Dra. Laura Presicce