Seminari "La defensa dels drets humans i el medi ambient davant dels impactes negatius de les activitats empresarials"

Desafiaments de la resistència i denúncia del poder corporatiu

Aquesta activitat està dirigida a la comunitat universitària (alumnat i professorat), organitzacions de la societat civil i juristes. L'objectiu d'aquest seminari és abordar els atacs contra les persones defensores i discutir els desafiaments que enfronten en diverses regions del món, així com la rellevància del marc normatiu en matèria d'empreses i drets humans. Per a això, comptarem amb la participació d'organitzacions de la societat civil i persones defensores de drets humans i l'ambient.

El seminari es desenvolupa en el marc del projecte de recerca titulat "Les noves normes de deguda diligència obligatòria com a resposta per a fer front a la violència que sofreixen les persones defensores dels drets humans i el medi ambient", finançat per l'Institut Català Internacional per a la Pau (ICIP).

Data: 1 de desembre de 2022, 9:45h.-19h.
Lloc: Sala de Graus
Facultat de Ciències Jurídiques