Neus Oliveras participa a la jornada 'Amb Veu de Dona", organitzada per SER Tarragona-Ràdio Reus.

L'empoderament femení és l'eix central de la jornada 'Amb Veu de Dona", organitzada per SER Tarragona-Ràdio Reus. Durant dues hores, dones de diferents àmbits debatran sobre les conseqüències de la pandèmia a nivell de conciliació i corresponsabilitat, la diversitat sexual o els àmbits invisibilitzats durant dècades. Hi participaran el Club de la Malasmadres, la Universitat Rovira i Virgili, el Col·legi de Farmacèutics i diverses associacions, entre d'altres. (Eva Hidalgo)

'Amb Veu de Dona' a Tarragona ' Actualidad ' Cadena SER

Tarragona. L'empoderament femení és l'eix central de la jornada 'Amb Veu de Dona", organitzada per SER Tarragona-Ràdio Reus. Durant dues hores, dones de diferents àmbits debatran sobre les ...

cadenaser.com