Oberta la convocatòria d'ajuts per estades de recerca del programa de doctorat de Dret

L’objectiu és convocar ajuts de recerca per tal de dur a terme durant la fase predoctoral estades de recerca de curta durada a universitats o entitats dedicades a la recerca de l'Estat espanyol o d'altres països.

Els ajuts que es convoquen són de dos tipus:

A) Tres ajuts per a realitzar estades de recerca de curta durada a Universitats o entitats dedicades a la recerca de l'Estat espanyol. La durada mínima de l'estada és de 30 dies (un mes).

B) Tres ajuts per a realitzar estades de recerca de curta durada a Universitats o entitats dedicades a la recerca d'altres països. La durada mínima de l'estada és de 90 dies (tres mesos).

Es podran sol·licitar simultàniament els dos tipus d'ajuts, però en cas d'obtenir la puntuació suficient en tots dos, només podrà atorgar-se un, a elecció del sol·licitant. El període de realització de les estades s'hauran d'iniciar durant l'any 2023

Trobareu tota la informació i les bases de la convocatòria en aquest enllaç