Oberta la convocatòria del Premi Antoni Pedrol i Rius a la millor Tesis Doctoral en Dret local (V edició. 2022)

La Càtedra d'Estudis Jurídics Locals Màrius Viadel i Martín, conjuntament amb la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili (URV), amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona convoquen, la V edició del Premi Antoni Pedrol i Rius a la millor Tesi Doctoral en Dret Local 2022.

La finalitat d'aquesta convocatòria és distingir i premiar als autors que presenten les millors tesis doctorals defensades a qualsevol Universitat de l'Estat espanyol durant el curs acadèmic 2020-2021, per la seva contribució a la generació de coneixement en les disciplines que conformen el dret local, des de la perspectiva de l'anàlisi de l'ordenament jurídic internacional, europeu, estatal, autonòmic i/o local.

En esta cinquena edició, el Premi compta amb dues modalitats:

Modalitat 1, per a les tesis doctorals ja publicades o acceptades per a ser publicades en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Modalitat 2, per a las tesis doctorals no publicades ni acceptades per a ser publicades en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i que no es comprometi la seva publicació amb cap editorial abans d'adoptar-se la decisió sobre l'atorgament del Premi.

Termini màxim de presentació de sol·licituds: 10 d'abril de 2023.

Elements relacionats